19 mars 2011

SaltVatten Spray ...





BB´s (Bumble & Bumble) Surf Spray är en inställning spray som tillför kroppen och gör håretkänns tjockare, men mjuk, och aldrig gummy. Det tämjer också frissighet och flyaways.Den innehåller Hydrolyzed veteprotein som återfuktar, villkor och hjälper till att repareramiljö-eller kemiska skadorna.  Så även om du är miles från stranden så får man en sexig, salt,vind-stil konsistens på håret.


Denna spray har bla ingredienserna – vatten, havssalt och lavendelolja (för att reducera saltets urtorkande effekt) - men det e juh de som är mening men själva saltvatten sprayen. hhmmm 


REF.303 ; vet jag att är en Favorit hos många-- ger verkligen denna surf looken i håret. Och tydligen en super häftig volym.

Har du platt och mjukt hår som är väldigt svårt att få volym i,  Då kan denna phc vara ett alternativ, den gör håret strävare och det blir enklare att skapa volym i håret. Och denna är så bra för kostar inte mer än 80-90.- lätt värt ett försök alla fall.






Sist men absolut inte minst är SachaJuan som är min favorit. Jag har redan tjockt hår så behöver inte mkt med just volymen utan mitt e frizzit och slankt.. NO Action liksom.. så denna ger mig de jag behöver för att få en riktig bra surf Look... fast blev väldigt sugen på att testa REF denna gång..


ps: samtliga produkter hittar ni på Åhlens City .. där hittar man all typ av hårvård. Elr i hårsalonger


Lots of Saltvatten
CbS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar