9 jan. 2011

Håll ett barn i Liv !!


Alicia Keys och Leigh Blake välgörenhetsorganisation "Keep a Child Alive"  Buy Life är en tekniskt avancerad marknadsföringskampanj med Katie Holmes, Usher, Jay Sean, Kim Kardashian, Ryan Seacrest, Alicia Keys, Jaden och Willow Smith, Serena Williams, Swizz Beatz och mer i annonser bära t-shirts med unika streckkoder. Dessa annonser har en ny scannable teknik inbyggd i varje streck kod. Smarta telefon användare kommer att kunna scanna av streck koden från AD / skylten / online skärm med sin telefon och kommer att hänvisas till Buy Life mikro-sajt där de direkt kan donera till KCA. Keep a child a Live är den första välgörenhet att utnyttja streck koden teknik på smartphone-enheter i filantropiskt syfte att engagera allmänheten och uppmuntra till inköp av livet.



Alla de stjärnorna som deltagit i denna välgörenhet har meddelat att de tänker vara digitalt döda. Det betyder att de kommer att stänga ner sina Twitter och Facebookonton ändå tills 1 miljon dollar har samlats in för Alicias förebyggande mot HIV/Aids. här kan nni läsa mer om -- > Keep a child a live


"Med lanseringen av Buy Life kampanjen är jag säker på färre personer i onödan måste dö på grund av brist på ordentlig vård" Alicia K.


weeii en riktig hyllning till Alicia & Leigh .. och all de kändisar som valt att delta i kampanjen.  =)








Lots of Love
CbS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar